čtvrtek 14. ledna 2016

Imaginární pes


Měla bych se víc pohybovat.

Pořád koukám do monitoru a čtu.
Nebo koukám do papírů a čtu.

Měla bych chodit na procházky se psem. To prej by bylo nejlepší.

Psa nemám. Tak nevím. Asi si obstarám krokoměr.


5 komentářů:

  1. Nádherné obrázky. Taky bych měla víc chodit ven...

    OdpovědětVymazat
  2. Ten osvetlený strom !
    Mám aj také psíka, aj takého...no vždy tie kroky ostávajú len na mňa :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dneska už se prý nekupují krokoměry, ale aplikace do přechytralých mobilů, které kroky spočtou, zanalyzují, udělají grafy. ;-) Byla jsem poučena mladšími. :-) Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě aby mě ten mobil hlídal!Kam jsme to došli :-D

      Vymazat
    2. Trochu je budu bránit: Aplikace Runtastic mě hlídá, pokaždý mi to spočítá, a především - už nebloudím! I v Krkonoších jsem dycinky věděla, kde jsem a kam bych ráda. Pro mě, co bloudí i v našem nerozlehlém Milíčovském háji, skoro jako posel z nebes, co mi vokazuje cestu!

      Vymazat