pátek 2. srpna 2013

Pro Bucháče do Londýna...

Tak, Bucháč, koukej: zahrada 2. 8. 2013!


Všimni si stromku vpravo ve stráni: moravský sladkoplodý jeřáb, následník té staré jabloně.




Příliš nepostupuju. Vedro a slunce, přičemž slunce je mnohem nepříjemnější...

Roh zídky je definitivní - až na příklop, chybějí mi placáky.

Babiččina džungle. Anička ji dost zredukovala :-)


Angrešty se povedly. Hned první rok úroda!


Koukej na to psí víno na plotě - přesně podle pradědečkova plánu!


Tyhle dva snímky jsou vzpomínka na prababiččinu džungli...


Nové jabloně! Sice chytily mšice, ale jinak se jim daří.


Úroda černého jeřábu

Dřevaři přijeli kácet do sousedství, a tak podřízli i tu téměř suchou jabloň - polena jsou už v dřevníku :-)

Maliniště, švestka a marný boj s prababiččiným keřem!





Koukáš, co?!



Náš letošní lesní kompost, ze všech kompostů ten největšejší!!!


Teď už je vysoký asi tři metry :-)




Tráva v lese je suchá na troud. Déšť nikde. Asi tam začnu pěstovat levandule...



S Aničkou jsme vyčistily cestičku do lesíka.

Vyhlédla jsem si jedny zahradní židle - líbily se mi, dokud jsem si nevšimla ceny - takže zase nic :-)




Tohle je pohled z lavičky ze skalky. Rok od roku lepší.

No, Bucháč, co ty na to? Aha?!

4 komentáře:

  1. Nádhera. Mám tvoji zahradu moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Já tedy zírám.V Kolomažnici se jede pořád na 200%,nebo spíš na 1000.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdepak, Bohdano, to my se jen tak pracovitě tváříme :-) Zkusím příležitostně vyfotit, co chybí :-D

      Vymazat