čtvrtek 16. dubna 2020

Karanténa, den 32



Tak jsme tu v klauzuře (maminčin preferovaný výraz) právě pět neděl, z toho 32 dní ve vyhlášené karanténě. Většina našich aktivit se motá kolem zahrady a domu. Honza se tím baví, já se taky bavím a maminka trpí, zkrátka každý podle vlastního nastavení.

Doufala jsem, že díky tomuto unikátnímu úniku z obvyklé reality smažu aspoň některé ze svých dlouhodobých restů. A hle, daří se to. Někteří kostlivci vytaženi, přepatřeni a řádně pohřbeni.
Sepsala jsem si seznam toho, co bych měla v nejbližší době udělat, a kupodivu mě to neuvrhlo do hlubin trudomyslnosti jako obyčejně.
Vlastně pozvolna ztrácím ten léty zažraný pocit, že před sebou pouze valím proslulý sysifovský balvan, na který se cestou nabalují další a další okolnosti k řešení/vyřešení/dořešení, a že jenom reaguju, protože na nic lepšího se nevzmůžu. Díky, bacile!

Podařilo se mi převést doménu z jednoho poskytovatele na druhého a jsem na sebe náležitě pyšná (ouřadování je pro mě podobně traumatizující jako tanec nebo přednes básně).

Takže můj háčkovací web je tu: uhackujsisnami.cz :-) Zastavte se, budu mít radost.

Háčkovací instagramový profil je zde: www.instagram.com/uhackujsisnami/
FB háčkovací stránka je tady: www.facebook.com/uhackujsisnami/
FB háčkovací skupina je tu: www.facebook.com/groups/uhackujsisnami/

Fler Šálivá společnost stále funguje: www.fler.cz/saliva-spolecnost

Teď ještě resuscitovat účet na Ravelry... Za těch osm let své existence zapadal virtuálním prachem, mj. proto, že jsem líná se prokousávat takovým množstvím angličtiny. Takže resucitovat a všechno to nějak smysluplně propojit. A pak budeme vidět.

A mezi tím vším zahrada kvete...









Žádné komentáře:

Okomentovat