neděle 19. ledna 2020

Tamtamy


Moje dcera má manžela, ten má bratrance, ten má ženu, ta má sestru a ta má kamarádku, přičemž poslední dvě dnes otevřely kamenný obchod s přízí. Rodinné tamtamy mi tuto informaci dodaly včas, dokonce jsem byla sekundárně (nebo terciárně?) pozvaná, takže zpravodajství je sice povšechné, zato čerstvé.

Pěkný jednoduchý interiér a klubíčka. MALABRIGO a spousta merina. Časopisy, jehlice atd.

Merino Lace Single COWGIRLBLUES, které jsem neznala, se mi moc líbí, ne však všechny odstíny.

Ale ten navíječ! Ach! Ach! Ach!!! Ten budu muset někdy v klidu pořádně prozkoumat.


2 komentáře:

  1. Já si říkala, co to tam bude a ono takhle. Raději bych nějaký obchod s vlněným oblečením než klubíčka :-( Síly na pletení nemám a teď vidět tohle každý den z okna tramvaje.

    Držím palce, ať se holkám daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to nebezpečné místo... Jsem ráda u nás na jihu, tady se nedá koupit ani špendlík, natož Malabrigo :-D

      Vymazat