úterý 2. května 2017

Šest let




Rodinné fotografování, to byl proces!

Všichni hezky stoupnout kolem dědečka. Davide, nejsi vidět pod tím stolem!
Neopírej se o klavír, Evo, je to samej červotoč!
Dívejte se do objektivu!
Co se všichni tak tváříte?
Co se všichni tak pitomě smějete? 
(Rozesmátou variantu tohoto snímku jsem zatím ještě nenašla. Ale pamatuju si ji.)
Připraveni?
Natahuju samospoušť...
Tááák! A ještě s dortem.

Květen 1979, dědečkovy 75. narozeniny. Potomci a prapotomci i oslavenec se tváří zběsile: napůl pobaveně, napůl nedůvěřivě. Neporoučí se ten stativ nakonec k zemi?

Možná  jo, směje se Pavel.
Cuknu kobercem a letí, napadne Davida.
Taková nuda, myslí si Eva a tváří se jako pubertální puchejř, jen jen prasknout.

To jsem teda zvědava, jak dlouho tohle bude fungovat, říkala jsem si tehdy s patřičným výrazem (viz foto) a totéž mě napadlo, když byl tento blog úplně čerstvé miminko.

A vida, už je mu šest let.

Právě dnes by dědečkovi bylo 113 let.

13 komentářů:

  1. Náhodou tyhle rodinné fotky se možná již dnes ani nefotí. Vím jak to probíhá u nás,nejsme schopni se všichni ukáznit :o). Jen na rodinných srazech před odjezdem jsem je vždy nahnala na jedno místo než naskákali do aut.
    Petro jste ta dívka s copy?
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem já (nebo Pipi Punčochatá?).

      My se držíme tradice a skupinové fotky vytváříme, jakmile se sejdeme v množství větším než dva kusy :-D Se samospouští je to bohužel už slabší.

      Vymazat
  2. Teda ty copy...nádhera a foto super náhodou! Gratuluji blogu k šesti letům...přeji hodně čtenářek a čtenářů a spoustu dalších pěkných příspěvků od Tebe! Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné blogonarozeniny, Petro! Spoustu dalších nápadů, neutuchající chuť vkládat nové příspěvky, hodně energie a zdraví! Ať máme my ostatní co číst, trochu se vzdělávat a mnohdy se hodně bavit. Chodím sem ráda a ještě raději jsem, že Tě znám. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Petro! Taky jsem moc ráda, že Tě znám :-D

      Vymazat
  4. Tak to už máš školáka! :-))
    Moc Tě zdravím, Petro, snad už jsi zdravá. O víkendu nám Tvoje společnost chyběla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Zuzko :-) Naštěstí se dnes už na zápal plic plošně neumírá :-D Celý víkend jsem vám všem prozáviděla :-D

      Vymazat
  5. Všechno nejlepší k šestým narozeninám! A pozor, letí virtuální dortík, "svíčkový" :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Elenko:-) Už jsem dostala plnej zásah šlehačkovou stranou :-D

      Vymazat
    2. A', tak to mne mrzí... Plánovala jsem hladké přistání se svíčkami coby tryskovými motory.

      Vymazat
  6. Všechno nej k výročí!! Na fotce mě fascinuje, jak všichni svorně hledí mimo foták! Má to atmošku:-) a ty copy, já byla vždy na kluka podle hrnce:-))

    OdpovědětVymazat
  7. Existuje celá série našich umělým kolektivních ksichtů, Toník vždy zavelel, nastavil samospoušť, vypjal hruď a běda, když se někdo neorganizovaně rozesmál :-D

    OdpovědětVymazat