středa 19. listopadu 2014

Klubíčka a hromada camfousků aneb YARN ALONG 114

Klubíčka: Směs všeho, co jsem v poslední době uháčkovala a nezačistila. Už se mi o těch camfouscích i zdá! Světlo je dnes dost děsivé, a tak barvy neodpovídají skutečnosti víc než obvykle.

Knížka: Na okně jedna stará dobrá Agatha...

Camfousky: Nevím, jak kdo, ale já poměrně rychle něco uháčkuju, ale pak mi trvá asi tak sto let zapošít všechny ty přebytečné kousky příze.

Inspirace: Ginny ze Small Thinks



5 komentářů:

  1. camfousci - noční můra (já jim říkám cancóry)

    OdpovědětVymazat
  2. Snažím se je u větších věcí zapravovat průběžně, jinak bych asi nic nedokončila.... a dělám to s opravdu velkou nechutí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám vždycky dobrý předsevzetí o průběžnosti - a stejně to nakonec skončí camfouskama :-)

      Vymazat
  3. Ta růžovošedobílá věc je moc pěkná. Ocásky jsou opruz asi pro každého, mám toho už dopleteného rejnoka v šuplíku i s vlajícíma ocáskama ....

    OdpovědětVymazat