pátek 22. listopadu 2013

Čas malin nezralých

Teď už je jasné, že jsem naletěla.
Kupovala jsem stromky a k nim, z náhlého hnutí mysli, jsem přidala maliny žluté. To bude prima, říkala jsem si, budeme mít dvoubarevné maliniště.
Jak jsem se spletla! Zatímco maliny běžné (odrůda Odkopek od tety) se zelenají, kvetou, plodí a rozrůstají se, malina žlutá (stále tatáž nerozrůstající se) se krčí kdesi při zemi. A když maliny běžné ztratí listy, malina žlutá rozkvete a přinese bohatou úrodu - až tucet malin, považte! Letos tucet nezralých malin. Letos totiž není loni.

Příští rok plánuju pořídit ostružiník. Nebo malinoostružinu. Máte někdo dobrou zkušenost s některým konkrétním druhem?

2 komentáře:

  1. Na žlutý maliník jsme narazili jednou v lese, rostl a zrál ve stejnou dobu jako běžné červené maliny. Považovala jsem ho tenkrát za nějakého mutanta :)
    Dědeček měl na zahradě třešeň chrupku, která dozrávala až v srpnu a plody měly krásnou smetanovou barvu. Tu jsem od té doby nikde neviděla.

    OdpovědětVymazat