středa 23. října 2013

Klubíčka a Vlněné sestry aneb YARN ALONG 61

Klubíčka: Příze SPORT od Vlnap, žerzej (zatím), trojúhelníkový šátek. Potřebuju nové brýle...

Vlněné sestry: Inspirativní a především milé setkání, hromada krásných šátků a šál, jehlice, pletařky a budoucí pletařky. Naučila jsem se začínat pletený šál z prostředka, díky, Kateřino, díky, Helčo.
(O těch klubíčkách, která mi naskákala do batohu, do  Vánoc ani muk :-)

Inspirace: Ginny ze Small Things



9 komentářů:

  1. Děkujeme, že jste vážila cestu, bylo moc fajn vás potkat:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já děkuju :-) Jela jsem pro stromky a vy jste ten workshop tak skvěle načasovaly a rovnou mně do cesty... Těším se zase na někdy příště!

      Vymazat
  2. jéé, závidím.... doufám, že jste si to všechny užily
    a snad se na stránkách vlněných sester dočkáme i nějakého resumé

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybyste viděla to nadšení a zápal, jak se některé účastnice vrhly na hladce a obrace :-) Jsem ráda, že jsem měla příležitost se zastavit.

      Vymazat
  3. what a bunch of 'eye candy'....love all the colors!

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju za moc milé setkání a těším se na další:-) Na váš krásný šátek vzpomínám.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se těším :-) Teď se budu nějakou dobu mordovat s trojúhelníkovým pletením, ještě jednou díky :-)

      Vymazat
  5. Jak se to dělá, že barvy na šátku vyjdou po řadách (nestřídají se třeba uprostřed)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten přechod barev v klubíčku příze je tak plynulý, že si toho při zběžném pohledu nevšimneme :-)

      Vymazat